Jak powiadomić agentów o połączeniach przychodzących od klientów
W ostatnich latach coraz więcej firm i organizacji zaczęło korzystać z centrów kontaktu głosowego i wideo w chmurze do odbierania połączeń od swoich klientów. Ta usługa jest znana jako komunikacja oparta na chmurze lub Ujednolicona komunikacja jako usługa (UCaaS). Celem UCaaS jest zwiększenie produktywności agentów poprzez posiadanie scentralizowanej usługi, w której mogą się oni logować i wykonywać swoje obowiązki bez konieczności zapamiętywania długich i skomplikowanych nazw użytkowników i haseł. Jednak, gdy musisz pracować w środowisku UCaaS, najważniejsze jest to, jak powiadomić agentów o połączeniu przychodzącym od ich klientów. W tym artykule wyjaśnimy, jak utworzyć powiadomienie systemu Windows i wyskakujące okienko, aby otrzymywać powiadomienia o połączeniach przychodzących na serwer Primas CX.
Po pobraniu rozszerzenia, musisz założyć konto i zainstalować je w przeglądarce. Konieczne będzie wprowadzenie adresu URL serwera Primas CX. Rozszerzenie automatycznie wykryje połączenie przychodzące i powiadomi Cię w przeglądarce. Wyskakujące okienko pojawi się w nowym oknie, na aktywnej karcie lub w oknie dialogowym.
To rozszerzenie jest częścią Primas Web Notifier
. strong> BETA, którą rozwijamy od ponad dwóch lat. Pomoże Ci powiadomić agentów o połączeniach przychodzących od Twoich klientów, aby mogli na nie natychmiast odpowiedzieć. Ta funkcja jest bardzo ważna, zwłaszcza gdy twoi agenci są z dala od swoich komputerów.